PELANCARAN GYM DAN SEMINAR MUAY THAI

.
Seperti yang dah dimaklumkan di dalam Facebook, Kelab Muay Boran KawanBoxx bakal menganjurkan acara perasmian gym komuniti di Setapak, sekaligus melancarkan Perkhemahan Seminar Muay Thai pada:

Tarikh: 24 dan 25 Mac
Masa: 7 pagi - 12 malam
Lokasi: Taman Setapak A, Setapak

Yang menarik dan seumpamanya di negara ini, seminar muay thai yang dianjurkan ini dijalankan secara bermalam dan aktiviti berkhemah, selain penyertaan dikhususkan kepada NGO dan komuniti yang mempunyai '0' atau sedikit pendedahan terhadap seni muay thai. Kem ini jugak akan dikendalikan oleh beberapa jurulatih/ fighter muay thai terkenal Malaysia dan Thailand. Yuran penyertaan untuk seminar, makan dan pelbagai aktiviti dalam kem 2 hari ni pulak adalah sebanyak RM0.00 (Free jer)!




Gym gaya kampung di tengah-tengah bandar

Terima kasih kepada pihak DBKL, Pemadam, Kelab Prostar, Jiran Muda, Rukun Tetangga, Pejabat Barisan Nasional Wangsa Maju dan pelbagai lagi yang menyokong usaha kami ini. Kepada peserta yang sudah mendaftar, anda perlu menyerahkan butir2 diri anda untuk tujuan pendaftaran dan jugak insurans. Rugi mana nak dapat join kursus tomoi free mcm ni...!!!

ke Tempat kami

Lihat KRT TMN. SETAPAK A - KELAB MUAY BORAN KAWANBOXX dalam peta yang lebih besar

No comments: