MUAY BORAN DI MHI TV3 MALAYSIA





Pada 18/3/2010 adalah tarikh bermakna buat kami kerana membuat persembahan di stesen televisyen no1 Malaysia.Tujuan kami dtg ke MHI adalah untuk mempromosi TM-Z1 world muay thai series GRAND FINAL di stadium badminton cheras Kuala lumpur pada 27hb march 2010 pukul 8.30 p.m


Sebelum memulakan persembahan adalah satu kewajipan kepada kami untuk membaca doa memohon kepada ALLAH supaya tiada perkara buruk berlaku tidak kira di mana persembahan dilakukan.


Gambar diatas menunjukkan sesi "rehearsel".antara yang telah di"rehearsel"kan adalah En.Zahari-pengerusi persatuan tomoi negeri kedah merangkap CEO BOXXEVENT,En.haris-CEO @lias global sdn bhd, En.Khairul-Khru Sri chaiya,titiwangsa,En.Nadzmi-rakan sepelatih di Sri chaiya,En.Anuar-muay boran1,En.jemain-muay boran2..

Kami sedang melakukan sesi pemanasan badan sebab badan tiba2 kena angin sejuk kutub utara -4'c, tiba-tiba terdengar suara "camera ready, 1minute on air" lagi la sejuk dari kepala sampai ke kaki.rilek bro.

bermula akhirnya.. 

En.zahari ditemu ramah oleh AG,pengacara malaysia hari ini..



anuar ditemu ramah..x cukup nafas kata nya..hahaha


setelah selesai persembahan,kami semua minum di cafe tv3..lega nya tekak kata jemain.dari kiri nadzmi,jemain,nuar,khairul chaiya.

tepat pukul 10pagi kami semua berundur diri meninggalkan stesen tv ini dengan penuh rasa bersyukur kerana diberi peluang sebegini rupa..alhamdulillah.terima kasih kepada semua rakan-rakan yang banyak membantu kami selama ini..nantikan isu kami tentang Z-1 dan roadshow Everlast di kuantan pahang...

1 comment:

Anonymous said...

thanksss kat nazmy,,,,,